New recycled Home



















Het eiland is gevuld met kruidige Aroma's 
van verschillende bloemen en kruiden.
Geloof niet dat ik ze mooier heb gezien
dan hier op Öland langs de kant van de weg.
Een combinatie van wilde bloemen, kleuren en geuren


Het eindeloze eilandenrijk gevoel
is een aantrekkingskracht voor velen.
Spaarzame momenten in de 
vroege ochtend zijn 
er om van te genieten.

Juni, wat een prachtige maand ben 
je toch.  De steiger ligt er de stoeljes staan
klaar, aftellen naar de vakantie.

Ondertussen, ben ik deze oude 
deur aan het afbranden.
Timmerman wil mij nooit mee hebben
naar de stort, want ik vind altijd bruikbare dingen.
Deze ging dus mooi mee naar huis.
In het nieuwe huis hebben we 
beneden maar 2 deuren nodig
dus dit is no. 1, :) 

Ik heb wel eens gezegd, na een maand op
de stort kan ik genoeg materiaal verzamelen
om een tinyhouse te bouwen.



Fijne nieuwe week.


Kram/Marion







2 opmerkingen:

  1. Geniet jij maar lekker op het eiland, en dan mogen wij weer genieten van je verhalen en foto's. En met die deur komt het ook vast goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ieder keer moet ik weer glimlachen bij het zien van jou foto's.....ooit....kom ik langs!😚
    Josvraamt (IG)

    BeantwoordenVerwijderen